Full rulle

1kommentarer

Jamen, man kan ju inte förstå hur tiden bara far förbi :)

Nu var det återigen flera flera dagar sen jag bloggade..
Jag hinner verkligen inte med!

Men jag har fantastiskt bra dagar ändå, utan "bloggeriet" :)

Jag umgås med min underbara dotter, djuren och lite då och då (om vi har tur) så hinner vi umgås med pappan i huset oxå. ;p

I dag var det en tidig morgon, vaknade redan strax innan 5.30.

D åkte till USA för en veckas jobb där (en kort resa alltså), åter söndag..

Efter morgonmys och frulle för både mig å Inez, så tog vi en promenix med Ambra.
Inez somnade gott i vagnen och sov där en stund. Sen var det fruktstund, å efter det packade vi oss i väg igen. Vi knallade ner till öppna förskolan för en sångstund.
Inez verkar gilla de där stunderna, å jag mä! *mys*

Halv 12 var det dax för besök på BVC för att få 5månaders- vaccination.
Precis som med förra vaccineringen så gick det superbra och Inez var såå duktig!!

Nu ligger hon fortfarande kvar i vagnen å sover så jag har fått äta lunch i lugn och ro.
Å nu har jag t.o.m hunnit mä en kôpp kaffe i lugnet :) *lyx*

Pratade nyss med min käre far, som är i Norge, å han ska köpa med massa blöjor hem till oss.
Där sparade vi några kronor!!

Ska försöka få tag på min mor å höra om hon vill med till Ikea en sväng i em kanske.
Tänkte köpa en matstol till Inez. Börjar bli jobbigt att sitta på golvet, vid babysittern, å mata...


I dag är det "bara" 9 dagar kvar tills vi får hämta IZOR <3



Gissa om jag längtar!!!!!!

1 kommentarer

AnnaMalin

24 Mar 2011 18:13

Sv: Visst är den söt?! Ja, jag tror mig minnas att jag sett en bild med den på henne här i bloggen :-) Kram!

Kommentera

Publiceras ej