vilken natt!!!

0kommentarer


Tur jag ändå fick en stund egentid i går kväll annars hade nog det kännts omöjligt idag..?

Runt 21 började Inez med sin vanliga, oroliga sömn. Då var det slut på stillasittandet. Jag sprang in i och ut ur sovrummet otaliga gånger får att ge nappen och lägga I tillrätta.
Vid 22tiden tröttnade jag så då gick jag och la mig.
Jag låg och lyssnade på ljudbok medan jag väntade på att hon skulle komma till ro igen.

Vid två vaknar jag av att Ambra skäller, bara att gå upp för att släppa ut henne. Även Izor passade på att gå ut då- det brukar han inte göra mitt i natten så där..

Sen försöka somna om igen...
Tog med Izor till min säng, så han inte skulle tro det var morgon och börja med sitt "morgon-bus".

Strax före fem "ropade" Ambra- igen.
Upp å ut med vovvarna.

Försöka somna om... När jag väl kommer ner i varv börjar Inez bli orolig igen. Nappen i och nappen ur, skrik och snurrande i sängen varvas med snarkningar.

-God morgon världen!!! ;-)

Hoppas på att bästa M kan hjälpa mig med att vara barnvakt ett par timmar idag så jag kan få åka till Skutberget å springa milen..?!
Behöver rensa huvudet å få lite luft :-)

Ha en bra dag!!

Kommentera

Publiceras ej