personbästa

1kommentarer



Tjohoo!!!
Fan va' jag är nöjd :-)
Jag sprang personbästa på milen i förmiddags *glad*
Gissa om det bara spruta' endorfiner ur öronen på mig när jag åkte hem?!!! ;-)


Tack vare skorna..?

Tänk att träning kan få en att må så himla bra och bli så pigg!!

Trots två sömnlösa nätter så mår jag nu utmärkt efter turen!
*älskar't*

Tack till världens bästa Danni och hennes familj som ställde upp och passade mina bäbisar- alla 3(!!)- under tiden.
*GULD*

Nu har jag just tvättat dagens 3e maskin och ska hänga den.
Har även hunnit med en dusch, lunch och fixat åt kaninerna.

Lilla I sover men gissar på att hon vaknar vilken sekund som helst nu...

Ha dä!

1 kommentarer

Melanie

10 Jun 2011 14:56

Härligt med nytt PB! vad blev det? Springer du oftast milen på Skutberget eller? Kan verkligen rekommendera 10an på Kilene också, grymt fin!

Kommentera

Publiceras ej