lördag

1kommentarer

I går (alltså lördag, jag skriver ju på en söndag) var jag och Inez ensamma igen.
Pappa D var på mc-tur med sin far.
Då passade vi på att åka till Bergvik och shoppa loss!!
Inez fick massa nya kläder. Hon växer ju så det knakar och jag behöver verkligen rensa hennes garderob och då kommer det inte bli många plagg kvar..
Vart tog min lilla bäbis vägen?!!


några av Inez nya plagg. linnet i mitten fick hon i rosa och shortsen i cerise.


ytterligare plagg till Inez

Efter Bergvik åkte vi vidare till Barnens Hus och köpte en pool till Inez.
Hon tog ett snabbt "dopp" på em.
*skööönt*


i väntan på badet!

Nu ska jag klä på mig och ta en tur med Izor!

1 kommentarer

Melanie

05 Jun 2011 09:33

Vad fint du fått här inne! Håller själv på att få en ny framöver, deras egna är ju så trista!



Ja dom växer så det knakar ungarna, det märks mest på kläderna och blöjstorlekarna hahaha!! :-) Har ett stort gäng med dom där byxorna till Moa, så bra och så billiga!!

Kommentera

Publiceras ej