"Kilene-milen"

1kommentarer


I em när jag skjutsade hem Saga & Bea (som sovit över) så var Bea så snäll att jag fick lämna Inez hos dem en stund för att åka vidare ut till Kilene och springa.
*tack*

Jag sprang "milen".
På Kilene är mil-spåret 9,6 km, därav situationstecken..

Det gick bra och jag kände att jag hade lätta ben.
Höll 5,5min/km-tempo.
Kom i mål på 52min.
Men det kändes som om det gått fortare..?

Hoppas jag kan pressa tiden ytterligare när det väl är dax för Stadsloppet!!?!

Det brukar ju kunna gå av bara farten att hålla ett högre tempo när det är "lopp"; masssa folk, underhållning och härlig stämning i hela sta'n...

Oj, kom just på attt jag har tvätt ute.
Dax att ta in den tror jag innan den blir fuktig igen.

Sov gott!!

1 kommentarer

Melanie

13 Jun 2011 08:26

men vad snällt! så fint att springa där. jag fortsätter alltid och springer 400 m till så det blir 10 km. på 1,1 spåret eller vad det är....

vilken toppentid!

Kommentera

Publiceras ej