hundgodis och pocketböcker

1kommentarer


Nu är det dax att ta sig en funderare och flytta om lite grejer här hemma.
Vår lilla älskling har fått vääldigt långa armar och är duktig på att "gripa".

Tidigare i dag satt jag och klippte klorna på Izor.
Inez knallade runt i sin gåstol och var nöjd.
När jag var klar med Izor tyckte jag att det var väldigt tyst om Inez så jag "letade upp" henne.

Hon var i hallen och där hade hon lyckats få tag på en påse med -hundgodis!
Hon hade hela stolen full med bitar och smulor och dessutom munnen full!!
*haha*
Nu går det undan!!

En annan grej hon gillar är att åka in till bokhyllan i vardagsrummet och hämta pocketböcker :-)

Nu ska jag tömma i mig lite kaffe medan Inez sover.

1 kommentarer

Melanie

16 Jun 2011 06:55

Ja gud, nu är det bara att röja undan och barnsäkra. Hellre för tidigt än för sent! Dom räcker långt om dom vill, spec i gåstolen :-)

Kommentera

Publiceras ej