en perfekt "linda-dag"

1kommentarer


Ja, i går hade jag en alldeles perfekt "Linda-dag"!
Det är alltså en sån där med mycket fysisk aktivitet och ett bra humör hela dagen. :)

Började dagen med en långpromenad, runt Halsmo tillsammans med svägerskan M, hennes yngsta son och Luna (hunden) samt Marie och hennes Lilly.

Inez var nöjd i vagnen och Izor knatade på bra.
Då och då hoppade han upp under vagnen för lite återhämtning. 
Dessa pauser blir färre och färre nu för var dag..
Stora killen <3

Efter några timmars rastlöshet (mat, tvätt, plock, fixat åt kaninerna och mys med Inez ute på gräsmattan) så blev det en joggingrunda. Jag och Inez passade på att inviga min nya fina joggingvagn (som inhandlades förra veckan).
Den var super och det gick över förväntan- trots ca +30grader ute.
Blev en runda på ca 8km.
*gött*

När vi kom tebax hade D just kommit hem.
Då fick han mysa med Inez lite medan jag gick ut och klippte gräsmattan.

SKÖNT å röra lite på sig!!!

Kvällen spenderades i soffan med varsin pizza ;-)

1 kommentarer

Melanie

09 Jun 2011 08:18

Va kul att du fick tag i en vagn nu! Och du är inte dålig som springer med vagn alltså, det är verkligen inget för mig. Och i denna värmen också....inte dålig du Linda! heja heja :-) Snart är det inte många dagar kvar =)

Kommentera

Publiceras ej