Torsdag

1kommentarer

I dag kom Sophia och hämtade upp Ambra vid 9.30. Hon skulle följa med S till jobbet för en "make-over".
Nu är Ambra fluffig och ren :-)
Klorna är korta och fina.
Tror faktiskt att fröken skötte sig rätt bra oxå..?
Skönsång bjöd hon på, men det gör hon ju jämt ;-)

Under tiden hon blev ompysslad tog jag en promenad med Inez & Izor.

Nu har vi precis ätit lunch här hemma och Inez sover en stund.

Jag funderar på om jag ska göra en chansning och dra igång dammsugaren eller inte.
Inez har nämligen, senaste veckan, fått för sig att dammsugarn är hemskt läskig (eller iaf kommit på att den stjäl mammas uppmärksamhet..?). Så varje gång jag ska göra ett försök att städa börjar hon skrika som besatt.
Dessvärre låter den ju en del och lillan är ganska lättväckt...

Jajja, vi får väl se hur jag gör.

Senare i em blir det ev en långpromenad med Marie & Lilly.

/Linda

1 kommentarer

Melanie

22 Jul 2011 07:35

hehe hur gick det med dammsugningen?

Moa är helt tvärtom. Älskar dammsugaren! kryper efter och pratar och skrattar! Man får/kan inte städa ifred om man säger så hahaha ;-) Fattar inte egentligen, de flesta ungar brukar ju vara mer rädda för dom ;-)

Kommentera

Publiceras ej