Kaffe- och bloggtajm

0kommentarer

Lite egentid för mamman alltså :)
*I like*

I går blev det inte speciellt mycket egentid då lilla I inte ville somna för natten förräns vid 22-tiden.
Då var ju jag oxå redao för att ta kvällen..

Tack och lov så har hon sovit bra i natt iaf!!

Under förmiddagen var vi ute på en härlig långpromenad med Izor.
Nu kan jag säga att jag ser skillnaden på en snok och en huggorm!!
FY F--N säger jag bara!
Den var så fet, huggormen, att det såg ut som om han just ätit upp en gårdshund.. *huhuu*
Vilken tur att jag såg den och han med att avleda Izor. Annars....? *hemska tanke*

I morgon ska vi iväg på utställning igen. Denna gång bär det av till Finspång.
Tack snälla Fia att du ställer upp som sällskap/ moraliskt stöd och lite Inezvakt!!!!!!

När I vaknar ska vi ta en tur ner till affären för att handla lite så vi kan göra matsäck tills i morgon.

Sen tänkte jag ta en joggingtur oxå, i fall regnet håller sig borta (Inez ska ju med)

/Linda

Kommentera

Publiceras ej