Finspång

0kommentarer

I går var jag, Inez & Izor i Finspång.
Med oss var oxå bästa Sofia. Utan hennes sällskap hade vi inte kunnat åka i väg.
Anledningen till vår roadtrip var en inofficiell utställning som Izor skulle delta i.

Det var alldeles fantastiskt fint väder (lite för varmt för min smak dock), mkt folk, måånga hundar och ett kanonarrangemang!


Med oss hem fick vi fin kritik och 2(!) fina rosetter.
Jag är verkligen jättenöjd med dagen och tycker att min lillprins skötte sig fantastiskt!!
Å det gjorde även Inez!!
Trots att min väckarklocka stod på 4.30 och Inez blev väckt ca 45 minuter senare (alltså väldigt tidigt), så sken hon som en sol och bara skrattade och jollrade från det att hon slog upp de blå tills dess att vi kom hem i gen vid 19-tiden.
*älskade unge*


Ett stort tack till M oxå som tag hand om Ambra hela dagen!!!

Kommentera

Publiceras ej