Systrarna på väg!!!

2kommentarer

*tjohoo*



I dag kommer de äntligen, "mina" bästa Gnosjö-systrar!
Ja, nu är vi ju inte systrar i ordets rätta betydelse, inte biologiska iaf.
Men vi ser varandra lite som systrar å det gillar jag!!
När vi var små bodde vi på samma gata nere i Småland. Jag har lärt dem gå och cykla utan stödhjul..
Lina har jag känt ända sen hon föddes.

De kommer iaf hit efter lunch och stannar till söndag, kul!!

Nu på fm ska jag och Inez till BVC för sista babymassagen.
Jag har inte riktigt bestämt mig än, för om vi ska promenera ner eller ta bilen..?

2 kommentarer

Jennica

08 Jan 2011 18:44

Hej Linda!



Efter en del funderande kom jag på vem det var jag kände igen i butiken idag, det var ju du! Och dina två systrar skulle jag tro :)



Synd att jag inte kom på det tidigare bara så kunde jag få säga hej till lilla Inez och ett sent grattis till dig...



Ha de gott!

Jennica

Linda

09 Jan 2011 12:26

Hej Jennica!

Inte lätt att hålla koll på alla :)

Jag kände ju igen Dig iaf :p

Nästa gng får jag ta å stanna till längre inne i butiken så hinner vi hälsa...

Ha dä gôtt!

Kommentera

Publiceras ej