Snö, snö, snö....

1kommentarer

Ja jisses va' det snöar idag!!
Jag har "bara" skottat 2 gånger, men jag hade lika gärna kunnat tillbringa dagen med att skotta oavbrutet.

Två promenader blev det med vovve och barnvagn idag.
Det går, men det går tungt!!
Spelar ju ingen roll när på dygnet man går ut så har de ju inte hunnit med att ploga.

Vet inte riktigt hur nyttigt det är att kämpa sig runt i snön, så här efter förlossningen menar jag..?

Nå'n som vet?

Jag har en molande känsla långt ner i magen nu nämligen.
Känns som träningsvärk ungefär.

Inez har sovit i princip hela dagen idag, hoppas verkligen att hon sover i natt oxå!!
Nu ligger hon i vagnen och sover efter promenaden, men jag ska faktiskt ta å väcka henne..
Jag behöver tömma mjölktankarna och hon behöver säkerligen en ny blöja!?

I em var vi en snabbis hos Linnéa & Elvira på Hammarö.
Jag blev sen och Daniella hade en tid att passa så vi hann inte umgås så länge, tyvärr.
Men det var kul att ses den kortis vi hann med iaf! :)
Nu hoppas vi att vi hinner med en dejt till innan Linnéa börjar jobba igen..?

I morgon ska jag och Inez åka hem till M & M i Skattkärr på en fikadejt/promenix.
Det känns ju helt otroligt att vi äntligen *peppar, peppar* ska få till vår dejt! 
Som vi har försökt!! :))

Ha en bra kväll!!

1 kommentarer

Melmoo

05 Jan 2011 07:18

Jaaa, äntligen!!

Men sen lär vi ses minst 1 gång i veckan iaf, på jympan hihi.



Kommentera

Publiceras ej