Lycka!!

0kommentarer

Först en rejäl sovmorgon!
(Gick upp för 20 min sen.)
Å den var behövlig *gôtt*

Sen kommer jag upp till en "laddad" (se nedan),



bara att trycka på så var kaffet klart.
Dessutum låg detta fina meddelande på bänken, framför bryggaren;



<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Det blir inte bättre än så här!!!

Jag älskar DIG mä!! ;-)


Nästa lyckobringare var min iPhone (tro't eller ej).
När jaddaren suttit i ett tag så den fick liv igen kollade jag mailen och....

Där var ett mail från uppfödaren jag varit i kontakt med. Det skickades tiidigt i morse...
Kan vara nära nu....
*åååå så spännande*

Hoppas att allt går bra och att hon får pigga och krya valpar!
Hoppas, självklart, dessutom att hon får "tillräckligt" många, så det finns en till mig..?!!

Nu frulletajm innan lillan vaknar!!!

Ha en underbar dag- DET ska jag ha!!!!

Kommentera

Publiceras ej