Kvalitetstid

2kommentarer

Jag har krupit upp i soffan med datorn i knät och chipspåsen inom räckhåll.

Lillan somnade för ungefär en halvtimme sen
och jag har just grinat till "Spårlöst".

I dag blev det en ganska lugn dag, inte mycket blev gjort...

På fm var vi iaf ute på promenix tillsammans med M, A, A & Luna.
Vi var ute 1,5h.
*gôtt*

När vi kom in sov Inez sött vidare i vagnen så jag hann med att både laga mat och äta den, lyx!
Sen satt jag i soffan och surfade runt lite på nätet och bara slappade.

Vid 17-tiden kom Sophia och hennes grabbar och vi tog ännu en långpromenad.
Det är såå skönt att komma ut i friska luften och att få röra lite på sig!!

Jag vill komma igång med träningen ordentligt igen och komma tebax till F&S.
Det är svårt när D jobbar i Turkiet för då har jag ju ingen barnvakt till Inez...

Hoppas att jag kommer på nån bra lösning på detta- SNART!?!

Jag behöver verkligen träningen i mitt liv för att må bra!!


I kväll tog jag och Inez ett dopp i badkaret.
Det var första gången vi badade tillsammans å det var såå mysigt!! <3

Nu ska jag göra mig i ordning för natten å sen krypa ner under täcket och läsa en stund innan jag somnar.

I morgon är det fikadejt hemma hos Danni.
Linnéa & Elvira kommer oxå. =)

Dröm sött!

2 kommentarer

Melmoo

04 Jan 2011 06:56

Gomorron!



Jag förstår hur du menar, jag känner likadant. Men ja, det är inte lätt när man inte har barnvakt ju. Mammajympan i all ära, men det blir ju ändå inte samma sak;-)



Ska bli mysigt att träffa er i morgon, äntligen! Kramar!

Linda

04 Jan 2011 19:05

Nä ,det är svårt att få ihop det. Men du har ju iaf din "gubbe" i närheten :)



Ses i möra!!

Kommentera

Publiceras ej