Inez är en sömntuta

1kommentarer

*hihi*
Ja i dag har hon varit det iaf.

På fm var vi ju på F&S å ledde jympa. Idag skötte sig mitt lilla hjärta exemplariskt!!
Knepet? Tanka fullt innan passet å låta henne sitta i bilstolen under passet.
Hon trivs inte med att ligga på golvet har jag kommit underfund med.

Flera av mina vänner och bekanta var där idag.
Det är alltid roligt, men man blir ju extra nervös oxå :)

När vi kom hem efter jympan var det matdax för Inez igen.
Efter det somnade hon och fortsatte sova gott när jag la' ner henne i sängen.
När klockan hade passerat 18(!!) fick svärmor (som just då stack in näsan för att säga hej) väcka henne.
Hon sov 5 timmar!! Jag trodde aldrig att hon skulle somna om igen så lätt som hon gjorde.
Efter att ha ätit ytterligare 2 ggr och badat en stund så somnade hon igen vid 21
och nu sover hon i sin säng :)
 
Hoppas vi får sova gott hela natten!?!

Pratade med D innan och efter många vändningar, fram å tebax,
så ser det åter igen ut som om han kommer hem på torsdag! :)
Det håller vi tummarna för!

Vi längtar efter DIG <3

1 kommentarer

En liten del av mig

19 Jan 2011 07:03

Men vad hände med våra tjejer igår? Dom blev helt slut efter passet alltså, haha! Mo sov 3,5. käkade lite och sov en halvtimme till. Fick flaska 19.30 och somna 20 för natten. Sen sov hon till 06, hela natten utan att ens käka!



Jag fattar ingenting ja;-)

Hoppas ni också fick en härlig natt, skönt att D kommer hem. Förstår att ni längtar efter honom!

Kommentera

Publiceras ej