Det händer så mycket kul just nu!!

1kommentarer

Ja, det händer massa kul hela tiden, men jag hinner ju aldrig med att blogga. När jag väl får en liten stund så hag ju så mkt att "blogga i kapp" så jag hinner ändå inte..

Tuffa bekymmer man har ;p

Under fm har jag & Inez varit på långpromenad, nästan 2h.
Det var underbart!
När vi var ute var det klarblå himmel och sol, nu är himlen grå...



Hur som helst helgen började bra med att Inez & jag var på babysim i fredags em.
På kvällen blev det sen klassiskt soffmys,
älsklingen bjöd på kinamat som vi åt framför Let's Dance.

I lördags åkte vi- hela familjen- in till stan. Vi skulle kika på ringar.
Efter att jag fick en "ploj-ring" på julafton och D har varit i Turkiet så hade vi äntligen tid att åka till stan för att kika på ringar. Det var inte lätt!!


nåt liknande...

Det är en djungel, verkligen!
Finns ju hur mycket varianter och alternativ som helst!!
Hur som helst så fann vi våra drömringar på "Hildurs" i MittICity.
Expediten skulle kolla med produktionen och höra om de kunde tillverka ringarna så som vi vill ha dem.
*spännande*

En STOR eloge till killen som jobbar där och som hjälpte oss!!
Han är verkligen jätteduktig och mkt trevlig!

När vi ändå var inne i stan passade vi på att äte lunch ute oxå.
Vi slog oss ner inne på Score.
Jag åt en jättegod kycklingpasta. *mums*
Testa den om ni är där!
(Obs! inget för den som tänker på vikten ;)


gladaste Inez

I går, söndag, var det åter dags för babysim, denna gång var pappa D med oxå.
Det gick super och nästa gång siktar vi på premiärdyket!!
*håll tummarna*
 
Nu ser jag att lillan vaknar ute i vagnen, måste gå.

Vi ska göra oss i ordning och åka till veterinären med Zambo. Hoppas att det går bra!?!

1 kommentarer

Jessica

31 Jan 2011 15:08

Okej, vad kul! :D

Kommentera

Publiceras ej