Det går i ett..

2kommentarer

Ja det gör det faktiskt!
Mammaledig heter det ju, vem kom på det ordet!? Förmodligen nån karl ;)

Förut var vi ute på en skön promenix med A-K. Det är ju underbart väder ute idag!!

Synd bara att Ambra är så halt för dagen och inte orkar gå några längre turer.
Känns ju inte kul att gå på promenader utan hunden!

Nu pratade jag just med papsen, vi ska ses på en lunchdejt. Så jag ska sätta lite fart!
Byta om och amma och packa in alla attiraljer i bilen..

Har haft ett mkt givande och trevligt telefonsamtal under fm oxå!!
Det gjorde mig lycklig i hela kroppen =)
*tack för den pratstunden*

Nä, nu måste jag skynda mig!!

Hej, hej!

2 kommentarer

En liten del av mig

12 Jan 2011 14:54

Jamen eller hur! Folk som inte har barn, tror man bare sitter i söffa hele dagera eller hur! Dom skulle nog bara veta ;-) Det är ju full fart hela tiden!



Kramar!

Jessica

28 Jan 2011 01:11

haha, här tar vi mammaledigheten på största allvar :P ligger i sängen helst hela dagarna och jag bara avgudar vår son :D

Kommentera

Publiceras ej