Tröttmössan på

1kommentarer

Det blev inte mkt sömn i natt. Vet inte riktigt vad det var med mitt lilla hjärta. Hon hade en mindre bra dag hela dagen i går och det skulle visa sig vara samma sak under natten. Himla typiskt att det var natten till tisdag bara, mina tisdagar är ju rätt slitiga (ett tag till iaf)...


Önskar jag kunde tillbringa dagen som Nalle Puh gör på bilden :)

Nu har jag iaf fått i mig frullen, skottat och läst NWT.

Det är dax att väcka Inez och göra oss i ordning. Vi ska åka till F&S å leda mamma/barnjympa.
I kväll är det skola för mig så jag ska till universitetet några timmar. Tanken är att Inez ska vara hos sin mormor, men jag gissar att det inte kommer funka alla timmar..? Jag får nog åka hem tidigare för att hämta henne. Hon är så mammig på kvällarna, ingen annan duger då.

Ha dä!

1 kommentarer

AnnaMalin

10 Feb 2011 23:09

Tack för din gratulation i samband när vår lilla tös föddes! Självklart får ni träffa Liv någon dag - kanske i samband med date med Melanie och Moa :-) Nu är det länge kvar för min del tills en annan kan träna, men det blir säkert mamma/barnjympa för oss med framöver - kanske att du fortf leder det då också :-) Hoppas allt är bra med er! Kram från oss

Kommentera

Publiceras ej