Jag lever!

0kommentarer

Det var egentligen mest det jag ville berätta...

Dagarna de bara flyger förbi och det känns som om jag inte hinner med någonting.

Denna veckan har jag lett ett xtra pass på F&S och det innebär ju en del pusslande utöver det vanliga och dessutom en massa mer tid hemifrån.

I em är det dags att leda veckans 3e och sista pass, spinning.

senare under förmiddagen i dag ska jag ringa till Kristinehamns Hundcenter ocg höra i fall det finns plats kvar till morgondagens föreläsning.
*hoppas*
Det vore himla intressant!

Om ungefär en timme kommer Daniella och Alwin och då är det dags för en härlig långpromenad.

Inez sitter på golvet brevid mig och tömmer ut innehållet i alla hyllans lådor.
*plocka, plocka, plocka*
Får nog försöka bromsa lillan lite.

Vi måste se till att komma i kläderna oxå så vi är redo när Danni kommer.

Ha dä!!

/Linda

Kommentera

Publiceras ej