Magkatarr?

1kommentarer

Jag har såå ont i min mage!

Det kan jag ha titt som tätt, men det brukar liksom gå efter en stund.

I går em kom det igen, det onda..
Jag gick och la mig helt säker på att det skulle vara borta när det blev morgon igen- men icke!

Jag åkte ner till Apoteket ("hängde på låset" minuterna innan de öppnade) och köpte Omeprazol och hoppas de gör underverk för mig i dag! *hoppas, hoppas*

Om en stund kommer bästa Jo med sin lille A hit för lite sällskap och tôl.
Båda våra gubbar är på egna äventyr denna helg så då tänkte vi att vi kunde vara ensamma tillsammans :-)

En liten tur till Bergvik hoppas jag orka med. Måste verkligen få tag på Regnkläder till Inez.
Det verkar som om små barn inte ska vistas utomhus när det är blött och regnigt!!??
För det finns inte regnkläder till bäbisar!!! *grrr*
Nu är hon tydligen tillräckligt stor för att få vara ute i regnet, iaf om man ser till klädstorlekarna, så nu ska det bli ett regnställ till lillan!!

Ha en skön helg!

/Linda

1 kommentarer

Melanie

20 Aug 2011 11:38

Jaså inte? Vad är dom minsta storlekarna på regnkläder då? Och vart har du kollat? POP har ju i alla fall.

Vi köpte nytt nu på kampanjpris från stadium från everest. Jacka, byxor för 400 kr. Men det är från storlek 86 och det har hon nog ej.

H&M har ju också regnkläder och även Lindex :-) så något borde du ju hitta :-)



Hoppas magontet går över snart för dig!

Kommentera

Publiceras ej