Igen!!

2kommentarer

Nu har det gått en hel vecka sen jag skrev nåt här- igen!

Det finns liksom inte tid.

Nu är det ju så att jag har en blogg till och den har blivit uppdaterad..

Jag och Izor har ju varit i Skåne denna helgen, på rasspecial, så det har varit mkt hund i mitt liv.
Därför har jag uppdaterat i den bloggen i stället..

Nu är vi på plats hemma.
D började jobba i går så nu är vardagen här hos oss igen.

Denna veckan har börjat med ett besök på babyproffsen i går och två besök på köpbarnvagn inne i stan, ett i går och ett i dag. 

Inez har blivit bortskämd! <3

I går köpte vi en ny bilstol till henne.
Den är superröd och tjejig och jättefin.
Vi är nöjda och Inez verkar mkt nöjd när hon åker i den.


Det blev en Maxi Cosi.
Med oss hem följde även en del tillbehör- alla i svart- så stolen ser inte fullt så röd ut på plats.


I dag gjorde vi ett klipp (tycker vi iaf) och slog till på en ny barnvagn.


Det blev en Emmaljunga scooter, special edition, blackbeauty.

Den är verkligen fin och jag ser fram emot att få köra Inez i den på premiärturen (och alla andra turer)!

Nä, nu ska jag göra mig redo för natten och krypa ner under täcket.
Inez kom inte till ro i natt så jag har inte sovit så mycket.

I morgon ringer väckarklockan på mig.
Från kl. 8 har jag bokat Lilla jympasalen på F&S.
Det är dax att försöka "trolla ihop" ett nytt jympapass.
Börjar bli bråttom oxå, terminen börjar ju snart.
Dessutom ska jag hinna med att göra ett nytt spinningpass.

*skynda, skynda*

Ha dä!

2 kommentarer

Melanie

10 Aug 2011 08:53

Vi är jättenöjda med våran scooter, så den tror jag allt att ni kommer att gilla! =)



Melanie

10 Aug 2011 08:58

Har hon kunnat ha babyskyddet fram tills nu, eller hade ni en annan innan? Isf var det länge haha= ) Vi bytte när Moa var 6 månader, så lång så då fick hon ej plats längre. Det är ngt spec när man byter från babyskyddet till riktig stol, dom blir så större direkt ens små (som inte är så små längre!) =)

Kommentera

Publiceras ej