F&S dygnet runt

0kommentarer

Det känns som om jag mer eller mindre bor på Friskis nu.

I går kväll satt jag i studion i 3 timmar för att leta spinmusik.
Hade väntat mig att det skulle bli mkt lättare än vad det blev..
Hur som helst, när man väl sitter där och räknar takter, bpm, vers och refräng med mera då blir man bra snurrig i skallen efter ett tag.
Sen jag blev mamma kan jag ju berätta att kvällar inte är den tid på dygnet då jag är i mitt esse direkt, så det bidrog till att det var xtra tugnt i går.

Tror jag jag fick ihop tillräckligt många låtar, men vet inte om de "funkar" än..?
I morgon har jag bokat spinsalen mellan 8-12 så då ska de testas, alla låtar, och förhoppningsvis får jag ihop ett pass av dem. Det måste jag få, för jag har ingen mer chans att spela in ny musik. *inte ett dugg pressad*

I dag hade jag bokat jympasalen så där tillbringade jag 4h med att jympa nya passet.
Tror att jag kanske, eventuellt fått i hop det...
Ringde till D och frågade om han inte kunde ta långlunch och komma till F&S för att vara "testperson" på passet.
Det gjorde han! <3
Tack älskling.

Sen hämtade jag upp Inez och vovvarna i Skåre. De fick vara hos mina päron under fm.
Tack för hjälpen med bäbisarna!!

Nu sover lillan en stund och jag har ätit lunch i lugn och ro. Har t.o.m hunnit med att fixa naglarna och ögonbrynen- mammalyx mitt på en vardag. :-)

Efter mellis senare tänkte jag ge mig ut på en långpromenad med Inez och Izor.

Hoppas Ni har en bra dag!?!

/Linda

Kommentera

Publiceras ej