Ett dygn i stugan

1kommentarer

 I går em kom vi hem men då var det full rulle med diverse "mammasysslor".
Mata barn och hundar, tvätta och hänga tvätt, packa upp, natta (som var typ omöjligt i går) osv.
Inez somnade i a f gott bara jag insåg att jag oxå skulle krypa ner :-)
Så det blev ännu en tidig kväll för mig- DET behövdes. Sov inge vidare natten i stugan.

I dag var vi desto piggare när det blev morgon.
Vi började dagen med en långpromenad med våra hundvänner. Vi möttes nere vid Coop kl.8 och gav oss sedan i väg. 2h40min blev det- i ösregn kan jag tillägga. Det blev såå varmt inne i regnkläderna att jag tog av regnbyxorna ganska direkt och det resulterade ju givetvis i dyngsura byxor och rätt tunga blev de oxå..

Jajja, det var en härlig tur i a f med nöjda och glada vovvar.

I går, när vi fortfarande var kvar uppe i stugan, passade jag och Daniel på att ta en joggingtur medan Inez var kvar i stugan med mormor och kusin Saga.
Joggingrundan slutade med att vi hade avklarat en distans på 13,44 km.
Det är distansrekord för mig!!
Har aldrig tidigare sprungit så långt.
Tiden ska vi inte prata om. *ähum*
Men vi sprang precis hela vägen och det är jag supernöjd med..

Några bilder;


Inez badar med mormor

Saga ser på "Apan" (Nicke Nyfiken), som gick på repeat heela tiden :-)

Svensk sommaridyll

Saga mumsar blåbär i farmors knä <3

Ambra & Saga på promenix.

/Linda

1 kommentarer

Melanie

16 Aug 2011 11:54

det är härligt när man slår sitt distansrekord! mitt ligger på 12 km och vilken känsla när man hade sprungit det!! =)

Kommentera

Publiceras ej