"Danni-dejt"

0kommentarer

I dag efter frullen packade jag alltså in mina 'bäbisar' i bilen och körde hem till bästa Danni.
Väl där blev det en liten promenix med vovvarna och barnen och sen trädgårdshäng på deras baksida.
Det var några mysiga timmar, precis som det alltid är när vi väl får vardagen att passa för en dejt.


Lilla J visade sig vara hur duktig som helst med vovvarna. Han kunde inte komma tillräckligt nära.


Inez gjorde debut i sandlådans värld.
Det var mkt uppskattat!
Tack Danni.

Izor njöt av solen.

Det tog på krafterna att både leka i sandlådan och gunga.

Vi hann även med att träffa bästa Saga när vi hälsade på hemma hos mamma och pappa en snabbis.


När vi kommit hem och landat lite var det dags att hitta på något igen.
Jag svidade om och tog på mig löpar-munderingen, satte Inez i joggingvagnen och tog en tur på ca 8km.
Det blev varmt men i dag var första gången på länge som det fanns rikligt med syre i luften under turen.
*härligt*

Efter dusch och Inez kvällsgröt åkte jag iväg och köpte spån och pellets till ninisarna.
Marie kom och hämtade Alva, så nu har alla bäbisarna flyttat. :-(
*tomt*
Fast han-bäbisarna bor hos Sophia (de har blivit så gamla att de inte kan bo med honorna längre) tills de får egna hem. Så om någon är intresserad finns det två suupersöta hanar kvar!! 

När jag väl landade i soffan blev det- P I Z Z A!!
Å den var efterlängtad i kväll.
*gôtt*

Nu blir det väldigt lugnt resten av kvällen (som inte blir så sen för mig).

I morgon blir det F&S hela förmiddagen.
Jag har bokat både Lilla salen (den med speglar) och sen ena studion.
Full fart i passgörandet!!

Det är ju inte alls länge kvar till höstterminen drar igång på F&S (22/8),
å då måste de vara klara och helst ska jag kunna dem utantill oxå...

Ses vi på jympagolvet eller på spincykeln?!?
V Ä L K O M N A

/Linda

Kommentera

Publiceras ej