Mål i sikte

1kommentarer

Mina nya "vänner" :)

Fick dessa skönheter av D för ett par veckor sen *lycklig*
Tack älskade!!

För att inte tappa motivationen till att "umgås" med mina nya vänner så är jag anmäld till både Vårruset (11/5) och Stadsloppet (18/6).
Hoppas kroppen håller ihop!!?
Har ju vid upprepade tillfällen "lagt ner" löpningen p g a ont i knä och höft, men gör ett försök igen..
*håller tummarna*
Har ju kört inlines på stadsloppet för att skona kroppen, men i år är jag alltså anmäld till löpningen *spännande*
Kanske är dags att börja träna nu???
Hoppas på att få en liten stund för mig själv i kväll så jag kan ta en liten runda..?!

Nå'n mer som ska vara med?

Eller kanske nå'n som kommer å hejar på?! 

1 kommentarer

Mel

29 Apr 2011 07:53

Fan vad roligt Linda, då ses vi kanske på Vårruset! Men för mig blir det ej löpning denna gången. Stadsloppet hade varit grymt roligt, hade tänkt att springa förra året med då var man ju gravid och nu känner jag mig alldeles för otränad att springa 1 milen. Har inte riktigt kommit igång med löpningen än som jag velat, så tråkigt - jag älskar ju löpning och kicken man får efter man sprungit milen tex :-)



Men jag tänkte gå på Cross på Friskis! Det verkar ju riktigt roligt, sån träning gillar jag. Har sprungit terrängspåret där uppe, så detta borde ju passa mig och Johan med för den delen, han var också sugen. Har du provat det? Åh vad synd att vi inte bor närmare varandra, då hade vi kunnat träna ihop!



Fina skor och mycket bra present av D! :-)

Kommentera

Publiceras ej