Lite rastlös

3kommentarer

Jag kom precis hem fån min käre svägerska, M, där jag fick mig en kopp kaffe och lite plommonpaj *tack för det*

Nu borde jag ta tag i resterande del av den uppgift vi fick i skolan i tisdags, men.. Eftersom det var lite "flummigt" och inte helt enkelt att greppa så drar jag mig för att ta tag i det igen.. Jag gjorde i a f halva uppgiften tidigare under förmiddagen, så lite duktig har jag varit.. Vore dock skönt att ha det hela avklarat innan helgen.

Senare ska jag och vovvarna ta en skogstur med Charlotte & Domino, innan vi hämtar upp Husse på jobbet och stannar för att handla på hemvägen. Det ekar i kyl och frys här hemma nu så det är dax!

I morgon blir det xtra mysigt fredagsmys, för då firar jag & D 1år!!!



3 kommentarer

AnnaMalin

02 Sep 2010 21:47

Vad fin nya designen blev! Får passa på att säga grattis i förskott på 1-årsdagen :-)



Ha en bra helg!



Kram Malin

Linda

03 Sep 2010 09:39

Tack Malin!

Ja, jag blev supernöjd med designen. Nu är det roligare att vara aktiv här på sidan oxå.

å tack för grattiset :)

Kram/ Linda

Linda

04 Sep 2010 20:11

Grattis till ett år tillsammans ;)!



Kramar

Kommentera

Publiceras ej