Härliga dag!

3kommentarer

Ja, för det blev fatiskt en härlig dag ändå,
jag menar trots att jag inte sovit mer än knappt 4h inatt..

Först var vi ju på vovvedejt kl.9. I dag var även D med- baksmällan till trots.
Han fick dock betala för att han gick med oss- det blev ryggläge i soffan resten av dagen ;)

När vi kom hem drog jag igång med att städa och tvätta bilen.
Jag har bestämt mig för att min älskade "WOF'en" måste säljas, tyvärr.
Jag måste ha en större bil nu när det blir ännu en bäbis som ska ha plats...
För att inte tala om vilken plats barnvagnen behöver!!


älskade WOF'en

Alldeles nyss kom jag & Zion hem efter en tur till stan.
Vi var på Sundsta och tränade lite, med Elin från TopnotchK9.
Har Du hund men inte känner till dem? Kika in här;

http://www.topnotchk9.se/

Nu ska jag försöka att bara slappa resten av kvällen!

3 kommentarer

Melanie

06 Sep 2010 09:09

Haha hos oss anses 4 timmar i sträck som en kanonbra natt numera:)

Liselott

06 Sep 2010 18:31

Blev nyfiken på din bil.

Årsmodell, pris mm mm

Är nämligen ute efter en liten bil.

Linda

06 Sep 2010 18:41

Hej Liselott.

Håller precis på att lägga ut bilen på Blocket.se.

Kika där för mer info :))

Kommentera

Publiceras ej