Blött i skogen idag

3kommentarer

Det började med ösregn hemma i Kil.
Så när jag åkte till skogen hade jag full regnmundering på mig, d.v.s regnställ, stora stövlarna och keps.
När jag kom fram regnade det inget alls så regnbyxorna åkte av.
Så under promenaden kom regnet ikapp och när vi till sist kom till bilarna,
då var vi som dränkta katter allihop :)

Men vad gör väl det?! När hundarna myser i flocken
 och jag vet att jag kan ligga på soffan fler timmar nu!! *härligt*

Ambra hann med ett "hardcorepass" i grusgropen oxå :))
Hon var ju den sista i flocken som jag trodde skulle ge sig ner där!!??
*förvånad*

Men hon fixade det galant, tog sig både ner och upp igen!!


Zion
väntar på toppen, sen springer han ner för att pusha Ambra genom spurten.

Idag var även Inger och hennes två labbetikar;
Oda & Qvista med på promenaden.
Det var kul att se dem igen! *längesen*
Tror att Zion & Qvista fann varandra,
de sprang och busade med varandra under turen. :)


(t.v.) Sascha & Qvista, två löptikar :) 
(t.h.) backen full i hundar; Oda, Sascha, Ludde, Qvista & Zion- samt Inger i täten.



Det var vår morgon!!

Hur såg Din ut??

3 kommentarer

Melanie

14 Sep 2010 13:29

Låter härligt!

Här gick vi upp 04.30. Matdags och blöjbyte...vagga, vagga, vagga...sen mat igen å mera blöjbyte. sen bad och sen sov skruttan mellan 07-08 ungefär. sen började vi om och sådär håller det på hahah=)

Linda

14 Sep 2010 15:53

Jag laddade oxå med fullmundering i form av underställ, lager 2 tröja, regnkläder och keps för att vara en hel dag i mariebergsskogen med jobbet.

Men där sprack det upp till skillnad mot hos dig så jag vart jättevarm istället :)

Men visst är det härligt att vara ute bara man har bra och ordentligt med kläder på sig!



Kram

Camilla

14 Sep 2010 19:05

Hej på dig. Hoppas allt är bra, hörde av Matti att du var lite krasslig i lördags.. Lät inget vidare hoppas det är bättre nu, jag kan bara trösta dig att du inte är ensam med sömnlösa nättar och andra trevliga grav symptom.. Skönt att det inte är långt kvar för dig nu. Ska bli så kul,kan ju ske när som nu ju:)

Dax att ses lite igen nu tycker jag. Ta hand om dig/er

Kram och kjöss

Camilla

Kommentera

Publiceras ej