Äntligen!!!

1kommentarer

Sitter vid köksbordet och har- tro det eller ej- just klarat av att läsa ALLT vi,
förra veckan, fick i uppgift att läsa till kvällens lektion. *nöjd*
Att jag däremot inte fick mina böcker förräns efter förra veckans lektion
gjorde ju att jag ligger efter med läsningen till den lektionen :(
Men det får jag ta igen under denna veckan..
Hoppas att det inte blir 400 sidor denna veckan oxå..?

Tur att man läser på halvfart!!

I morse var vi återigen i Randviken och promenixade
 tillsammans med Karin, Bea & vovvarna.
Det var ännu en härlig tur med glada hundar och mattar samt en klarblå himmel *lovely*
Zion
var såå duktig vad gäller alla djurben som finns där i skogen idag!
Jag sa bara "nej, nu går vi" och så fortsatte han framåt!! *förvånad*
Sen när vi kom fram till bilarna så smet han tebax till benet, då kallade jag på honom och-
HAN KOM DIREKT!!!
Som ett skott :)
Gissa om jag blev förvånad!?! *såå nöjd & stolt*

Nu är det dax att fixa lite lunch.

Ciao!!

1 kommentarer

AnnaMalin

21 Sep 2010 23:31

Sv: Hej Linda! TACK för dina tips - det var kanon att höra om vad du tycker om tänker! :-) Förstår vad du menar med dessa tips man får, men ang detta med vagn tycker jag bara det är bra att ni delar av er med era erfarenheter!

Att testa i bil är ett kanontips, för vi har inte världens största... hoppas, hoppas, hoppas favoriten får plats! Annars blir det jobbigt :/

Och bra det du sa gällande icke svängbara hjul, det med skogen har jag som du tänkt på eftersom vi har den sååå nära - men detta med att gå med hund - det har jag helt tänkt bort!! :-) Du har ju rätt, snacka om att den då kan dra åt alla möjliga håll haha... Novia har ju en tendens att spontant "sticka" ur det raka spåret och helt vilja gå åt ett annat håll - då måste vi ha stadiga hjul. Helt klart :-) Så tack igen, toppen verkligen!



Hoppas allt är bra annars! :-) Snart är det dags för er, jag är avis och längtar tills den dagen är här för oss med... även om det är mys med magen och allt såklart ;-)



Kraaam!

Kommentera

Publiceras ej