Snabbuppdatering

4kommentarer

Som jag redan konstaterat så är det svårt att hinna med bloggandet med lilla Inez som vill annat..

I dag skulle jag plugga, men det tyckte i n t e Inez. Hon som vanligtvis sover mest hela tiden har visst bestämt sig för att vara vaken dagen lång idag.
Vi har seminarie på tisdag och ska då lämna in uppgiften skriftligt oxå. Jag har inte ens påbörjat sista uppgiften. 
Därför börjar det bli dax att göra klart!!

Snart kommer Sophia hit med sina vovvar och vi ska ta en promenad.
Jag behöver verkligen ut å få lite luft nu!!

Ska göra ett ryck och se om lillan vill ha lite mat och en ny blöja innan vi ger oss ut.

Ta hand om Er!

4 kommentarer

Camilla

29 Oct 2010 09:21

Hej!!

Hoppas allt är bra m dig och lillskruttan. Vill mysa med er.... Lust att ses till veckan? Puss å trevlig helg

Elin

30 Oct 2010 14:18

Hej!

Glömde svara på ditt mess. Super söt liten "docka" ni har fått! Kommer det fler bilder snart?!?!

Har ganska dåligt med kurser just nu, men varje lördag kl 16.00 är du välkommen till Kristinehamn. Vi har träning inomhus så du kan ta med dig Inez oxå, å så råkar jag vara väldigt bebissjuk så barnvakt har du också :)

Det är nog det enda i kursväg vi har just nu faktiskt, har alldeles för lite tid och mycket att göra. Men som sagt, det är öppen träning så du kommer när du kan och har lust å Zion vill nog träffa alla andra galningar som är med ;)



Ha det så gött!

Linda

01 Nov 2010 17:36

Hej.

OK, jag hör av mig när jag får i hop det och kan åka till Khamn å träna. Bra med barnvakt på samma ställe ;)

Kram på Er!

Linda

03 Nov 2010 08:42

Camilla: klart vi ska ses snart igen! Denna veckan är det rätt fullt tyvärr, men någon dag nästa vecka..? Pöss i pannan ;)

Kommentera

Publiceras ej