Min lördag!!

0kommentarer

Min lördag blev en lååång dag.
Men det gör inganting alls för det var en bra, lång dag!!

Klockan ringde 7, vilket var rätt onödigt då jag ändå inte kan sova nuför tiden, å då klev jag upp.
Käkade frulle i lugn å ro- med D faktiskt, för han kom oxå upp :)
Sen packade jag ihop kläder, mat å andra attiraljer för dagen.

Vid 8.30 bar det av för mig & Zion-
mot Linnebäck för kurs. *tjohoo*

Det blev en bra första kursdag!!

-Tack för det Annika!!

Önskar att en instruktör kunde flytta in hos mig och Zion under en vecka eller så.
På så vis kan ju instruktören få en chans att se vad han för "saker" för sig, min bäste Zion.
Det är svårt att få fram det på en kurs.
Det räcker med att han får nosa på kursledaren så känner han dess pondus
 och då är han "from som ett lamm"
och viker inte en mm från mina ben på hela tiden..
I går fick vi dock fram en del av hans register då vi stoppade in honom i hans bur, i bilen, med ett halvt grisöra!!
Det blev ett jäkla liv och Annika fick på sig dubbla handskar innan hon närmade sig..
Efter den pärsen var Zion helt slut!!

Det blev en bild på mig & Zion, som jag tycker är så bra.
För Er som känner oss kanske Ni förstår..?
Det känns som om denna bild beskriver oss och vår relation "mitt i prick".




Nu ska jag avsluta frullen och ladda om för dagens kurs. :))

Ha en bra söndag!!

Kommentera

Publiceras ej