Intensivpass

2kommentarer

Jupp, jag "tog mig i kragen" och körde ett intensivpass här hemma innan,
med en förhoppning om att det kanske skulle kunna skynda på saker och ting.
Men icke då...

Jag lagade mat, åt maten, diskade, tvättade, hängde tvätten, dammsög, skurade och pluggade.
Å allt, mer eller mindre, samtidigt :)



Sen "gav jag upp" och gick bort till svägerskan på lite fika i stället.
*tack M*


Nu ska jag plugga lite till innan D kommer hem från jobbet.
Vi ska hämta min Kia, som varit på service,
och ett lastgaller, som vi beställt, till Peugeot'en.

I morgon flyttar min kära "WOF'en".

2 kommentarer

Melanie

09 Oct 2010 09:15

men Linda, sånt där skyndar inte på ju, det vet du väl;-) bebisen kommer inte förrens den är redo. det är bara att härda ut. passa på att mysa och njut av eran tid tillsammans, för snart är bebisen här och då är det inte lätt att få mysa med sin sambo utan att bli avbruten hela tiden;-) kraam!

Linda

09 Oct 2010 17:43

Jo'rå, jag vet allt att det inte funkar riktigt på det viset ;) Men jag är rätt less nu. Har inte haft nå'ra problem med väntan innan men det tvärvände i onsdags, då jag hade en dålig dag.. Nu är det skitdrygt att vänta!!!

Kommentera

Publiceras ej