Älskade Inez!!

7kommentarer

Nu, äntligen är hon här- världens allra vackraste Inez!!
Jag förstår inte hur man kan känna en så'n enorm kärlek och stolthet till detta lilla knyte!?!
Hon är verkligen det bästa som har hänt mig!!!
Sån't som föräldrar brukar säga om sina barn, men nu f ö r s t å r jag vad de menar!!

Jag förstår dock inte hur andra mammor med småbarn hinner med detta flitiga bloggandet?!
Visserligen är jag relativt nyförlöst och håller väl fortfarande på att landa i mitt nya liv, men ändå..?

Hur som helst..
Inez kom till världen i lördags kväll efter x antal timmar med s m ä r t a!!!
Nu är det bara
lycka!!! (nästan iaf, fortfarande ont här å där..)


morgonmys i mammas säng

Snart kommer D hem igen, efter diverse ärenden, å då ska vi ta oss ut på promenad i det underbara vädret!
Jag längtar ut nu!!!
Det blir första promenaden som en komplett familj;
med hundar och vagn och tillsammans!
*härligt*

Sköt om Er!!

7 kommentarer

Linda

21 Oct 2010 19:18

Vad glad jag är för din skull att allt verkar ha gått bra och att du är hemma med din dotter, Inez!! Må så gott och njut av första tiden som nybliven mamma..!



Kram

Johanna R Frisk

22 Oct 2010 08:07

Så fin hon är lillan :) Sköt om ER!



Kram Johanna

Melanie

22 Oct 2010 08:44

haha, men Linda. Hur mkt tror du jag hann å blogga?? fann ingen tid överhuvudtaget!!! Nu är Moa 2½ mån och kan ligga bredvid och leka med filten, eller sitta i babysittern osv och vara lite nöjd. då kan jag surfa å ta en kaffe typ. men du har ju precis fött, ha inte så stora krav på dig själv nu;)



Ja det är verkligen en känsla som inte går beskrivas, att bli mamma, det måste upplevas. Kram på er fina familjen:)

Ulrika Olzon

22 Oct 2010 09:25

Åh vad skönt att ni har kommit hem och att allt har gått bra. Nu är ni en komplett familj! Grattis är så glad för er skull.

Vad skönt att ni fick ta er en tur med vagn och hund:) Ha en bra helg kram på er alla fem

Åsa

22 Oct 2010 16:14

Vad fin hon är! Stort grattis till hela familjen! Kram

Emma Boman

22 Oct 2010 18:31

Åååå! Vad fin hon är!! Grattis Linda! Worth waiting for!! Kramar

Linda

23 Oct 2010 15:17

Tack så mkt för alla "grattis" och fina ord, de värmer!!!

Kommentera

Publiceras ej