Några rader...

1kommentarer

Om älskade lilla Inez tillåter så ska jag försöka skriva några rader.
Det är svårt med en bäbis på armen och det tar låång tid att skriva med en hand.

Dagarna de går och idag är hjärtat redan 16 dagar.
 Det känns som om det var igår hon kom till oss.
Fast på samma gång känns som om hon alltid har varit här.

I dag började jag och Inez dagen med att åka hem till Bea & Saga på Hammarö.
Vi fikade och pratade skit.
Saga blev stundtals sotis på den lilla bäbis-kusinen.


Saga, fasters charmtroll :)


Bea färgade min utväxt s a m t i d i g t som jag ammade!
Det var en ny upplevelse. :)


Inez sov gott på soffan efter maten.

När vi kom hem igen gav vi oss direkt ut på en promenad med Zion & Ambra.
Jag tog med posten in och titta vad jag fann i lådan idag;



Mitt efterlängtade Buzzadorpaket!
Fyllt med varuprover från Decubals nya hudvårdsserie.
Ska bli kul att prova på detta!
Någon som vill vara med och prova? Säg bara till!

Efter promenaden kastade jag i mig lite lunch.
Tack Älskling för ännu en supergod matlåda!

Sen bar det av mot BVC för vikt och längdkoll på Inez.
Allt såg bra ut och hon följer kurvorna, men är lite längre än "normalkurvan",
undrar hur det kommer sig när både mamma & pappa är korta..?!

Nä, nu somnade hjärtat i min famn så jag ska passa på att vila lite ,efter en natt med dålig sömn. 

Kram!
 

1 kommentarer

Camilla

02 Nov 2010 10:16

Hej på er finaste

Mysigt ni har, vill träffa er snart. Hör av dig när du har tid

Puss och kram

Kommentera

Publiceras ej