Långpromenad i den underbara solen

2kommentarer

Ja, det ska vi ge oss ut på!
Jag, Zion & Inez pälsar på oss och tar en tur "runt Halsmo",
tillsammans med svägerskan M, Inez kusin lilla-A och Luna.
Ambra
får tyvärr inte följa med, då hon blir så halt efter en så lång promenad på asfalt och i koppel. :((

I em/kväll är det åter dax för mig att åka till KAU.
I dag har vi en ny föreläsare och det ska handla om livsstilsförändringar.
*spännande*

Under tiden som jag är i skolan är det pappa-Inez-mys här hemma.

Ha en bra dag!!

2 kommentarer

Ulrika Olzon

16 Nov 2010 10:24

Kul med ny föreläsare, hoppas han , hon är bra. för det finns inget värre än dåliga föreläsare. Ha en skön promenad i solen.

Kramiz

Linda

18 Nov 2010 07:26

Promenaden var underbar!! Trevligt sällskap, massa att tôla om, barnen sov och hundarna skötte sig- både med och utan koppel vardagslyx

Föreläsaren på uni var bra. Tyvärr fick jag bege mig hemåt 1h tidigare, spenderade kvällen på toa och med frossa under dubbla duntäcken+ vetekudde brrr

Riktigt trist för jag hade sett fram emot denna föreläsning. Dessutom behövs den för vår aktuella examinationsuppgift :(

Kommentera

Publiceras ej