Bootcamp för Zion

0kommentarer

Ja denna helg spenderas på "bootcamp", i Linnebäck, för instruktören Annika Kjellberg.
I går var en tuff dag för Zion. Han var väldigt osäker och slappnade inte riktigt av på hela dagen, tyvärr.
Hoppas det känns bättre för honom idag, så vi kan lägga fokus på att träna isf på att bara vara där.
Vi testade inkallningar och lösgående med alla hundar tillsammans och det skötte Zion super!
Han fick även testa på apportering, och det gjorde han bättre än jag trodde innan :))

Dax för mig att slänga i mig frullen, göra mig i ordning och sedan väcka Inez och få henne klar.
Hon är ju självklart med oss på kurs! :)
I går sa hon inte ett pip på hela dagen, helt otroligt vilken snäll dotter vi har fått!
*lycklig*

I dag är det ju även fars dag- icke att förglömma- D's första dessutom.
(Jag ser fram emot min första mors dag, vilken känsla!!)


<3 Till pappa D från Inez <3


Önskar Er en skön söndag och hoppas att alla pappor blir uppmärksammade!!

Kommentera

Publiceras ej