Ska man bli orolig nu?

4kommentarer

Jisses vad hon sover, min lilla älskling!
I går em/ kväll var vi på Sagas (Inez kusin) dagis å kikade på deras fina lussetåg.
De var såå söta, å duktiga!
En låt sjöng de t o m på engelska. *imponerad*

Hur som helst, Inez ammade vid 18tiden, innan vi åkte hem.
Sen slumrade hon lite i bilen.



När vi kom hem blev det pyamas och mys i soffan.
När klockan var runt 20 somnade hon i mitt knä, där låg hon kvar till strax efter 21,
då bar jag in henne till sängen.

Hon sov ända till 06 (!!!!!) i morse, då var jag tvungen att ge henne brösten- efter 12h!!

Gissa hur de kändes då?! :S

Efter att hon lättat på trycket i båda mjölkbehållarna somnade hon om och sover än!!

Hur är det möjligt???

4 kommentarer

Sara

14 Dec 2010 09:55

Hej Linda! Jag brukar kika in på bloggen ibland:) Inez verkar vara en nøjd och belåten liten tjej! Va skønt att hon sover så gott, jag tror inte att du behøver vara orolig, men førstår att du hade ganska sprængda brøst efter så många timmar ;))

Ha det gott kram Sara B (min blogg ær tyværrr inte så aktiv, men den finns :)

Ulrika Olzon

14 Dec 2010 11:12

Åh jag kommer ihåg känslan av när dte var så där fullt i båda behållarna. Ingen skön känsla, men skönt när det lättar på trycket:)

Vad skönt att hon kan sova så mycket, passa på att vila.

Linda

15 Dec 2010 08:52

Sara: Heej! Vad kul att Du brukar kika in här hos mig :) Längesen!! Hur har ni det i Norge? Trivs Ni? Kommer ni "hem" till sverige igen eller har ni "bytt" land nu? :)

Håller ni på med trav? Lr är ni delägare i en häst som nån annan tränar? KUL hur som helst!!

Kram till Dig & din familj och en riktigt GOD JUL!!



Ulle: Ja verkligen två heelt skilda känslor!!

Tro det eller ej, men nu sitter jag här igen, i samma sits :) I dag valde jag att få äta en frulle i lugn å ro framför de sprängande brösten ; Ska väcka henne snart dock...

Melanie

15 Dec 2010 09:12

Orolig? Nää du ska bara njuta när hon sover så gott :-)

Kommentera

Publiceras ej