Sjuklingar!

2kommentarer



(Inez för några veckor sedan)


Nu är både jag och Inez sjuka :(
Det är ganska slitigt med en sjuk, liten bäbis då man mår skit själv.
Skulle komma underfund med nya termometern (en öronscanner) igår kväll,
å då testade jag den på mig själv först. Det visade sig att jag hade 39,2 i temp!
Då hade vi precis varit ute på en 2h-promenad i snömodden..
Inte konstigt att jag blev svettig i uppförsbacken :)

Nu på fm skulle jag och Inez ha varit på babymassage, men jag ringde återbud :(
Jättetrist!
Det är enda gången jag träffar andra småbarnsmammor ju.
Känner ingen här i Kil så det är himla kul att prata med några som är i samma "sits".

I kväll är det åter lektion på KAU, men den står jag oxå över idag :(
Jag som hade fixat både barnvakt och hundvakt..
Barnvakten har jag bjudit hit
i kväll i stället så jag kan skriva på mitt arbete här hemma i lugn och ro.

Snällaste Sophia har varit här och tagit med mina vovvar på promenad under fm.
*tack, tack*
Nu är de nöjda några timmar!

Inez
har jag nyss lyckats lägga. Så hon sover gott inne i dubbelsängen igen.
Verkar som hon behöver sova sig frisk..?
I natt sov hon- oavbrutet- mellan ca
23.30 och 7.15.
Det är helt fantastiskt!!
Tror minsann jag blivit bortskämd med att ha en bäbis som sover länge, ofta och bra!!
*skönt*

 Nä, jag ska försöka plugga lite nu när hon sover...

Hoppas Ni har en bra dag!?!

2 kommentarer

Melanie

07 Dec 2010 13:59

Stackare! Så typiskt att vi inte kunde ses på jympan idag, när vi väl masar oss iväg hehe. Men nästa gång kanske, eller har ni babymassage på tisdagar också?



Men vi vill gärna ses snart, nu måste vi få till det!



Vad skönt att hon sover gott! Det gör Moa också oftast, det är skönt och bara att njuta så länge det är så :-) Hoppas ni kryar på er snabbt nu, mys ner er i soffan och ta det lugnt. Skönt att du får lite hundvakt och barnvakt också!



Kram!

Linda

07 Dec 2010 19:17

Hej!

Ja det var ju typiskt. Nej massagen har varit på onsdagar. Idag skulle vi göra "studiebesök" på öppna förskolan oxå, därför de bytt dag. Men det var ändå sista gången idag.

Ja det är skönt när hon sover. Tyvärr tror jag att hon gör det för att hon inte mår bra å då är det ju inte lika skönt...

Vi höres!

Kommentera

Publiceras ej