Pinsamt dålig!!

0kommentarer

Ja, jag måste ju erkänna det- jag är pinsamt dålig på att uppdatera min blogg!
*skäms*

Det är liksom fullt upp och inte alls många stunder på ett dygn som jag har händerna lediga.

Ska försöka bli lite bättre!

Nu ska jag se till att få på mig själv, Inez & Zion en massa kläder
så vi är redo för en promenix ute i kylan och snön.

Hade gärna låtit Inez stanna kvar under täcket i dubbelsängen,
men det går ju inte när det inte är någon hemma.

Efter promenixen ska vi åka in till stan.
Jag ska hålla ett coachingsamtal (skoluppgift). Det ska bli intressant!

I em ska Inez på sitt första läkarbesök.
Undrar hur mkt hon har växt nu..?
Om hon inte har passerat 5kilosgränsen så måste hon iaf vara vääldigt nära nu..?
5kg
sen är det ok att vara med på babysim, något som D är himla sugen på å jag oxå för den delen :)



Dax å sätta fart!

Kommentera

Publiceras ej