Här kommer alla känslorna på en och samma gång...

2kommentarer

Nu var det längesen jag skrev något här i bloggen.
Det har hänt så mycket i mitt liv så jag har varken haft tid eller ork att producera några inlägg.

Jag ska göra ett försök nu.

Det hänger på om lillan vill sova vidare eller om det är dags att vakna för dagen snart.
Klockan har ju trots allt passerat 11, så det vore väl dags..?
*sjusovare*

Den 23e var det uppesittarkväll hemma hos Jennie, Anders & Siri.
De hade fixat i ordning supermysigt!!
Det bjöds på flera olika sorters bröd, julskinka, pepparkakor, must m.m
*mumsigt*


Mattias, Camilla & lilla Stella
 
  
t.v: Daniel & Inez    mitten: Jennie & Inez    t.h: Camilla & Stella

Jul;
I år firade vi jul hemma hos oss.
Det var mina föräldrar, min bror, hans fru och deras dotter samt D's far, syster och hennes två söner.
Vi var alltså 12 pers och 3 hundar.

Vi åt god mat i vårt nya uterum som precis hann bli färdigt till julen.
Sen kom tomten.
Barnen fullkomligt drunknade i julklappshavet.
De blev så mkt att de till slut inte orkade öppna fler paket :)

Lite bilder från julafton;

  
Bea & tomte-Inez
 
t.v: Dennis, pappa, jag & Inez t.h: Dennis Kenneth & mamma
 
t.v: Saga & Aston t.h: pappa, Saga, Bea & Dennis
 
t.v: Bea & Dennis- en klassiker på julafton ;) t.h: Aston
 
t.v: TOMTEN!! t.h: Saga, Bea & Dennis

Aaron, Aston Tomten & Saga

På juldagen var vi hemma hos D's mormor för mer julfirande.
Det blev mer mat (såklart) och fler julklappar.
Tänk att vi varit så snälla i år igen ;)




Stallet!!!
I tisdags var jag hemma hos Anna, på Bergstorp.
Vi tog en liten ridtur tillsammans. Vi hade varsin söt liten ponny.
Det blev ett par härliga snögalopper innan vi var tebax i stallet igen.
*härligt*
Detta var första gången i sadeln efter förlossningen. Innan turen var jag lite orolig för hur det skulle kännas,
om det skulle göra ont eller så...
Men det gjorde det inte!!!
*jippie*

 

Så nu är det fritt fram att åka till stallet framöver!!
(när jag har barnvakt vill säga...)

D var oxå med till Bergstorp. Inez & Ambra oxå.
De passade på att promenera lite medans vi var ute och red.



Nu ska jag ta tag i dagen.

Har ett jympapass jag måste öva in, ska ju leda på tisdag *oops*
 En dusch vore gött att hinna med innan D åker hemifrån för att uträtta lite ärenden.
Sen blir det soffan med mitt survival-kit; näsdukar, nässpray, halstabletter och panodil.

Ta hand om Er!

Gott nytt år och god fortsättning!!!

2 kommentarer

Camilla

30 Dec 2010 20:08

Mysig första jul ni verkar ha haft med Inez,tack för senast på uppesittarkvällen. Gött att få ses lite och beundra "stora"lilla damen. Hoppas du mår ok, ett helt osälviskt beslut och rätt för lillplutten. Rocky och Atlas käkar korv och leverpastejmed honom nu.Stark du är. Skickar en stor kram tills vi ses.

Linda

02 Jan 2011 22:40

Tack själv för senast! Det var en mysig kväll. Tänk dig: Atls, Zion & Rocky på korvkalas i himlen :))

Nu mår de gôtt alla tre!!

Kommentera

Publiceras ej