Busy week-end

0kommentarer

I fredags var det mer än fullt upp, på gott å ont :))

Först var det bröllop.
Emma & Kalle blev herr och fru Unde (hoppas jag skrev rätt nu..?)

Massa grattis till Er!!

Det var första gången jag var på ett bröllop som var på fm och ute- mitt i vintern...
Det var kallt *brrrr* men vackert.

Åter igen: Grattis!



Efter bröllopet var det dax att "ladda om" inför kvällen.

Det var dax för Friskis & Svettis årliga julfest.

Det blev några trevliga timmar tillsammans med goda vänner,
innan jag fick åka hem till en hungrig och ledsen Inez.

I går (lördag) var det full rulle här hemma med städning och pyntning.
Jag klädde årets gran oxå.
Åh, jag bara älskar att sitta och titta på den när den lyser så fint. *mys*




I dag var jag, Inez & mamma hos Daniella adventsfika.
Daniellas mamma var oxå där.

Det var en mysig eftermiddag!!

    
Dannis vackra pojkar...


Nu är det dax för sängen!!

I morgon vid den här tiden är D hemma igen <3
(ifall vädret tillåter..?)

Kommentera

Publiceras ej